Over MediaMy

MediaMy is een eenmanszaak van Myron van Ruijven. In 2018 studeerde ik af als Interactief Vormgever aan het Grafisch Lyceum in Utrecht. Al van jongs af aan was ik geïnteresseerd in het maken van beeld: als 8-jarige liep ik al rond met een compactcamera. In de loop der jaren werden er heel wat versleten. Naarmate de jaren voorbij gingen werden ze voor een steeds beter model vervangen en leerde ik steeds meer over de techniek. Toen die kennis in huis was, werd het tijd om ook inhoudelijk te groeien. Een foto moet tenslotte een verhaal vertellen. Op redactioneel gebied begon ik in 2014 met het schrijven voor Uitgeverij Scala. Mijn werkzaamheden groeiden en zo werd ik redacteur en Social Media Coördinator bij tijdschrift Railhobby. Hiermee was ik één van de jongste redacteuren van Nederland, zo niet de jongste.

Het leukste vind ik om diverse interesses samen te laten komen. Zo is automotive fotografie een schot in de roos. Mijn liefde voor auto's kan ik combineren met mijn enthousiasme voor fotografie. Die energie zorgt ervoor dat ik altijd tot het uiterste ga om het ultieme resultaat te bereiken.

De mediawereld heeft mij altijd in grote mate geïnteresseerd. Ontzettend blij was ik dan ook om bij mediabedrijven FC Klap en de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) stage te mogen lopen in 2017. Hier deed ik veel ervaring op in het maken en vormgeven van media. Van het werken aan de website van NPO Start, tot het opmaken van Nickelodeon Magazine of Broadcast Magazine. in 2019 combineerde ik mijn interesse in media met mijn interesse in auto's: ik werd stagiair communicatie en marketing bij Volvo Buitenweg.

In mijn vrije tijd ga ik graag op pad met vrienden. Meestal kan ik het dan maar moeilijk weerstaan om mijn camera erbij te pakken. Ook tref je mij regelmatig aan bij auto-evenementen en ben ik altijd wel op de hoogte van ontwikkelingen in de autobranche.